Obec Mořkov

Turistika

Malá Stolová

Typ

Vrchol Malá Stolová ( 1009 m.n.m.) se zvedá jižním směrem nad obcí Čeladná. Západním směrem od Malé Stolové je vrchol Velká Stolová ( 1049 m.n.m.) a jižním směrem se zvedá vrchol Kněhyně ( 1256 m.n.m…

Údolí Moravice

Opava
Typ

Hluboko zaříznuté údolí na toku řeky Moravice, které začíná pod přehradní hrází vodní nádrže Kružberk a končí u městečka Hradec nad Moravicí. V údolí kolem toku Moravice najdeme celou řadu krásných…

Údolí Mazák

Typ

Údolí Mazáku se nachází asi 2 km za Ostravicí směrem k přehradě Šance. Spolehlivě vás tam dovede modrá turistická značka přímo z Ostravice. Nejprve míří po hlavní cestě, ale pak odbočí vlevo a…

Smrkovina

Typ

Vrchol Smrkovina ( 923 m.n.m.) se zvedá jižním směrem nad horskou rekreační osadou Visalaje. Na severním úbočí vrcholku pramení v několika pramenech říčka Řečice a na jihozápadním úbočí potok Vilčok.…

Údolí Seziny

Opava
Typ

Údolí Seziny je rozcestí žluté a modré turistické trasy a nachází se jak název napovídá v údolí říčky Seziny, východním směrem od obce Těškovice. Rozcestník je umístěn na stromě u křižovatky lesních…

Jistebník

Nový Jičín
Typ

Jistebník se rozkládá východním směrem od města Bílovec. Jižním okrajem obce prochází významný železniční koridor na trase Přerov ? Ostrava. Za železničním náspem jihovýchodním směrem se rozprostírá…

Košatka

Ostrava-město
Typ

Osada Košatka je místní část obce Stará Ves nad Ondřejnicí. Osada se rozkládá u okraje chráněné krajinné oblasti Poodří, západním směrem od Staré Vsi a na pravém břehu řeky Odry. Severním směrem od…

Chlebovice

Frýdek-Místek

Obec Chlebovice je místní částí Frýdku-Místku a rozkládá se jihozápadně od tohoto města. Obec najdeme u severovýchodního úpatí Palkovických hůrek. Jihozápadním směrem se nad obcí zvedají zalesněné…

Hůrky II

Typ

Hůrky II je rozcestí žluté a modré turistické značky a najdeme jej v severovýchodní části Palkovických hůrek. Kromě turistických tras prochází tímto rozcestím naučná stezka Hůrky a značená…

Bruzovice

Typ

Obec Bruzovice leží severovýchodně od Frýdku?Místku. Obec najdeme v mírné pahorkatině tvořenou kopci patřícími k pohoří Těšínská pahorkatina. Zástavba v obci je kolem méně frekventované silnice…

TOPENÍ
kotlíkové dotace
z MSK pokračují

Fulltextové vyhledávání

5. 5. Klaudie

Zítra: Radoslav

HLÁŠENÍ ROZHLASU

Hlášení rozhlasu si můžete poslechnout ZDE

INTERNETOVÉ VYSÍLÁNÍ

PRACOVIŠTĚ
Czech POINT
kancelář č. 20

ZASTUPITELSTVO OBCE MOŘKOV VYDALO ÚZEMNÍ PLÁN

Projekt "Územní plán Mořkov" byl spolufinancován z prostředků Evropské unie, Evropského fondu pro regionální rozvoj v rámci