Obec Mořkov

Turistika

Chata - Javorový

Typ

Na severním úbočí vrcholku Javorový ( 1031 m.n.m.) byla postavena již v roce 1895 turistická chata Javorový. Tato chata nabízí možnost ubytování ve 2 až 6 lůžkových pokojích. Dole v přízemí chaty…

U Malého Kozince

Typ

U Malého Kozince je rozcestí modré a zelené turistické značky a nachází se jižním směrem od turistické chaty Kozinec. Rozcestí je v sedle mezi vrcholky severně Malý Kozinec ( 653 m.n.m.) a jižně Žďár…

Poledňa - rozcestí

Typ

Poledňa - rozcestí je orientační místo a rozcestí na červené turistické trase a nachází východním směrem od osady Poledňa. Rozcestník je umístěň na stromě v místech kdy značená turistická trasa…

Nýdek

Typ

Horskou obec Nýdek najdeme východně od města Třinec. Nýdek se rozkládá v údolí řeky Hluchová na úpatí Jablunkovské brázdy. Pro svou polohu je obec vyhledávaným celoročním rekreačním střediskem. V…

Pod chatou Čantoryje

Typ

Pod chatou Čantoryje je Rozcestí červené a modré turistické značky a nachází se jižním směrem nedaleko chaty na Čantoryji. Rozcestník je umístěn na sloupu elektrického vedení u nenápadné křižovatky…

Chata - Čantoryje

Typ

Chata Čantoryje je rozcestí turistických tras a rovněž horská chata západním směrem a nedaleko vrcholku Velká Čantoryje ( 995 m.n.m.). Horská chata byla postavena již v roce 1904 a leží v hraničním…

Beskydské sedlo

Typ

V Beskydském sedle je Rozcestí zelené, modré a červené turistické značky. Sedlo se nachází na státní hranici s Polskem v nadmořské výšce 660 metrů ned mořem. Je zde Hraniční přechod do Polska. Po…

Hluchová

Typ

Rozcestí Hluchová je výchozím místem žluté turistické trasy, po které vystoupáme na Velký Sošov ( 885 m.n.m.) a odtud dále můžeme pokračovat po modré a to severním směrem Na Velkou Čantoryji ( 995 m…

Velký Sošov

Typ

Vrchol Velký Sošov ( 885 m.n.m.) se zvedá v oblasti hraničního pásma s Polskem ve Slezských Beskydech jihovýchodním směrem od obce Nýdek. Na severním úbočí vrcholku se rozkládá malé horská osada…

Hrádek

Typ

Hrádek je horská obec ležící jihovýchodně od města Třince. Na západ od Hrádku můžeme navštívit Moravskoslezské Beskydy a na východ pak Jablunkovskou Brázdu. Obec se rozkládá v malebném údolí tvořeném…

TOPENÍ
kotlíkové dotace
z MSK pokračují

Fulltextové vyhledávání

3. 5. Alexej

Zítra: Květoslav

HLÁŠENÍ ROZHLASU

Hlášení rozhlasu si můžete poslechnout ZDE

INTERNETOVÉ VYSÍLÁNÍ

PRACOVIŠTĚ
Czech POINT
kancelář č. 20

ZASTUPITELSTVO OBCE MOŘKOV VYDALO ÚZEMNÍ PLÁN

Projekt "Územní plán Mořkov" byl spolufinancován z prostředků Evropské unie, Evropského fondu pro regionální rozvoj v rámci