Obec Mořkov

Turistika

Zadní Babí hora

Typ

Vrchol Zadní Babí hora ( 546 m.n.m.) se zvedá v severozápadní části Palkovických hůrek a severovýchodním směrem nad městečkem Hukvaldy. Vrchol Babí hora ( 619 m.n.m.) se nachází východním směrem.…

Přední Babí hora

Typ

Přední Babí hora ( 586 m.n.m.) je kopec na severozápadní straně Palkovických hůrek s pěknými výhledy do okolí. Jestliže kousek nad rozcestníkem Pod Babí horou odbočíme po cyklotrase na severním úbočí…

Holý vrch

Typ

Po trase z Hůrek na Kubánkov a dále na Hukvaldy vede modrá turistická značka kolem kopce Holý vrch vysokého cca 630 metrů nad mořem. Po cca 15 - 25 minutách chůze (dle výkonnosti) zhruba ve dvou…

Chlebovice (chaty)

Typ

Rozcestník Chlebovice-chaty se nachází na trase modré turistické značky v oblasti chatové osady nedaleko jihovýchodního okraje obce Chlebovice. Tato chatová osada se rozkládá u severovýchodního úpatí…

Pod Bílou horou

Nový Jičín
Typ

Pod Bílou horou je rozcestí žluté a modré turistické značky a najdeme jej vyjdeme-li od Trúby severní bránou a po té úzkou uličkou na okraj města Štramberk. Rozcestník je umístěn v sedle mezi Trúbou…

Palkovický potok

Typ

Palkovický potok pramení na úbočí vrcholku Kozlovická hora ( 612 m.n.m.), která je součástí Štramberské vrchoviny. Potok protéká jihozápadní částí obce Palkovice a ve středu obce ústí do řeky Olešná.…

U Bezručova srubu

Typ

U Bezručova srubu je rozcestí a orientační místo na modré turistické trase asi 200 metrů od muzea Berzučův srub v severní části obce Ostravice. Rozcestník je umístěn u mostu přes řeku Ostravici a v…

Lubno - rozcestí k AC Beskydy

Typ

Lubno - rozcestí k AC Beskydy je rozcestí vycházkových tras značených červenou a zelenou značkou a nachází se u západního okraje místní části Frýdlantu nad Ostravicí u Lubna. Rozcestník je umístěn na…

Lubno (AC Beskydy)

Typ

Lubno - Ac Beskydy je rozcestí vycházkových tras značených červenou a zelenou značkou a nachází se u autokempinku Beskydy nedaleko severního okraje města Frýdlant nad Ostravicí. Kemp je vybudován na…

Hůrky

Typ

Kopec Hůrky ( 342 m.n.m.) se zvedá v prostoru mezi Starým Městem, vodní nádrží Baška a obcí Skalice. Z větší části jsou na stráních vrcholku louky, využívané jako pastviny pro dobytek. Na…

TOPENÍ
kotlíkové dotace
z MSK pokračují

Fulltextové vyhledávání

3. 5. Alexej

Zítra: Květoslav

HLÁŠENÍ ROZHLASU

Hlášení rozhlasu si můžete poslechnout ZDE

INTERNETOVÉ VYSÍLÁNÍ

PRACOVIŠTĚ
Czech POINT
kancelář č. 20

ZASTUPITELSTVO OBCE MOŘKOV VYDALO ÚZEMNÍ PLÁN

Projekt "Územní plán Mořkov" byl spolufinancován z prostředků Evropské unie, Evropského fondu pro regionální rozvoj v rámci