2450

Turistika

Malý Javorník

Typ

Rozcestí Malý Javorník je křižovatkou červené, zelené a modré turistické značky a nachází se asi kilometr jižně pod vrcholkem Velký Javorník ( 918 m.n.m.). Rozcestník je umístěn u křižovatky lesních…

Padolí

Typ

Padolí je rozcestí žluté a modré turistické značky a nachází se u jižního okraje horské chatové osady Padolí jihovýchodně od obce Veřovice. Kolem rozcestníku protéká říčka Jičínka, na které je v…

Kyjovice

Opava
Typ

Zámek se nachází na jižním okraji obce Kyjovice na Opavsku v Moravskoslezském kraji. Zámek je patrová obdélníková budova s mansardovou střechou, fasády jsou členěny lizénami a římsami. Zámek je…

Kotvice

Typ

Kotvice je přírodní rezervace, která se rozkládá kolem stejnojmenného rybníka Kotvice. Rybník a rezervace se nachází v prostoru mezi obcí Albrechtičky a městem Studénka. Přírodní rezervace Kotvice je…

Pod Holubčankou

Typ

Pod Holubčankou je rozcestí a orientační místo na červené turistické trase a nachází se v oblasti lesa zvaného Holubčanka jihovýchodním směrem od obce Ostravice. Rozcestník je umístěn na sloupku u…

Pod Klínem

Typ

Pod Klínem je rozcestí zelené a modré turistické značky a nachází se jižním směrem od horské rekreační osady Bílá. Vrchol Klín ( 819 m.n.m.) se zvedá západním směrem nad rozcestím. Rozcestník je…

Doroťanka

Typ

Doroťanka je orientační místo a rozcestí na červené turistické značce, která v těchto místech označuje hřebenovou trasu. Tato hřebenovka vede po vrcholcích Beskyd, přes které prochází hranice se…

Pod Vjadačkou

Typ

Pod Vajdačkou je orientační místo a rozcetí na zelené turistické značce a nachází se u křižovatky lesních cest západním směrem od stejnojmenné osady Vjadačka, která se rozkládá podél hranice se…

Nad přehradou

Typ

Nad přehradou je orientační místo a rozcestí na žluté turistické značce a nachází se jihovýchodním směrem od obce Morávka a západně nad vodní nádrží Morávka. Kromě turistických tras prochází tímto…

Godula chata

Typ

Godula - chata je rozcestí a orientační místo na žluté turistické značce vedoucí z obce Komorní Lhotka k horskému hotelu Ondráš. Toto rozcestí se nachází jihovýchodním směrem od Komorní Lhotky u…

TOPENÍ
kotlíkové dotace
z MSK pokračují

Fulltextové vyhledávání

21. 9. Matouš

Zítra: Darina

HLÁŠENÍ ROZHLASU

Hlášení rozhlasu si můžete poslechnout ZDE