Obec Mořkov

Turistika

Pod chatou Čantoryje

Typ

Pod chatou Čantoryje je Rozcestí červené a modré turistické značky a nachází se jižním směrem nedaleko chaty na Čantoryji. Rozcestník je umístěn na sloupu elektrického vedení u nenápadné křižovatky…

Chata - Čantoryje

Typ

Chata Čantoryje je rozcestí turistických tras a rovněž horská chata západním směrem a nedaleko vrcholku Velká Čantoryje ( 995 m.n.m.). Horská chata byla postavena již v roce 1904 a leží v hraničním…

Beskydské sedlo

Typ

V Beskydském sedle je Rozcestí zelené, modré a červené turistické značky. Sedlo se nachází na státní hranici s Polskem v nadmořské výšce 660 metrů ned mořem. Je zde Hraniční přechod do Polska. Po…

Hluchová

Typ

Rozcestí Hluchová je výchozím místem žluté turistické trasy, po které vystoupáme na Velký Sošov ( 885 m.n.m.) a odtud dále můžeme pokračovat po modré a to severním směrem Na Velkou Čantoryji ( 995 m…

Velký Sošov

Typ

Vrchol Velký Sošov ( 885 m.n.m.) se zvedá v oblasti hraničního pásma s Polskem ve Slezských Beskydech jihovýchodním směrem od obce Nýdek. Na severním úbočí vrcholku se rozkládá malé horská osada…

Hrádek

Typ

Hrádek je horská obec ležící jihovýchodně od města Třince. Na západ od Hrádku můžeme navštívit Moravskoslezské Beskydy a na východ pak Jablunkovskou Brázdu. Obec se rozkládá v malebném údolí tvořeném…

Křivá

Typ

Křivá je rozcestí a orientační bod na žluté turistické značce a nachází se dva kilometry západně od osady Hrádek. Rozcestník je umístěn na sloupu elektrického vedení naproti autobusové zastávky.…

Ostrý - salaš

Typ

Ostrý - salaš je rozcestí žluté, modré a zelené turistické značky a nachází se asi 2 kilometry východně od chaty Ostrý. Severozápadním směrem se nad rozcestím zvedá vrchol Ostrý ( 1044 m.n.m.) a…

Chata - Ostrý

Typ

Turistická Chata Ostrý leží v nadmořské výšce 954 metrů nad mořem. Nachází se asi 6 kilometrů východně od přehrady Morávka. Přímo u chaty je rozcestí modré a žluté turistické značky. Modrá turistická…

U Kalužného

Typ

U Kalužného je rozcestí modré a zelené turistické značky a najdeme jej jižním směrem od turistické chaty Ostrý. Kalužný vrch ( 993 m.n.m.) se zvedá jihozápadním směrem od rozcestí. Rozcestník je…

TOPENÍ
kotlíkové dotace
z MSK pokračují

Fulltextové vyhledávání

23. 4. Vojtěch

Zítra: Jiří

HLÁŠENÍ ROZHLASU

Hlášení rozhlasu si můžete poslechnout ZDE

INTERNETOVÉ VYSÍLÁNÍ

PRACOVIŠTĚ
Czech POINT
kancelář č. 20

ZASTUPITELSTVO OBCE MOŘKOV VYDALO ÚZEMNÍ PLÁN

Projekt "Územní plán Mořkov" byl spolufinancován z prostředků Evropské unie, Evropského fondu pro regionální rozvoj v rámci